Osnovi marketinga, Jobber - 1.349,10 RSD : Stručna knjižara, Stručna literatra na jednome mestu!
     
 
 
Korpa je prazna, dodajte nešto!
Osnovi marketinga, Jobber

Osnovi marketinga, Jobber

1.499,00 RSD  1.349,10 RSD
Popust: 10%

autor:David Jobber, John Fahy
broj stranica:390
godina izdanja:2006
vrsta uveza:meki
dimenzije knjige širina i visina:
jezik:srpski



Knjiga Osnovi marketinga napisana je prema najvišim evropskim standardima koji važe za pisanje univerzitetskih udžbenika i ona predstavlja odličan materijal za predmet Uvod u marketing, odnosno Principi marketinga koji se izučava na fakultetima i visokim školama u Srbiji. U knjizi su na veoma koncizan i razumljiv način obrađene ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketnga. Odličan izbor zanimljivih i relevantnih primera koji se odnose na najpoznatije evropske i globalne brendove i kompanije omogućio je autorima da marketing prikažu na veoma upečatljiv način. Knjiga je struktuirana tako da čitaoca u najvećoj mogućoj meri zainteresuje za marketing i da savladavanje materije bude razumljivo i delotvorno.

Dodaj u korpu: