Flash CS3: uputstvo koje vam nedostaje - E.A. Vander Veer, Chris Grover - 1.170,00 RSD : Stručna knjižara, Stručna literatra na jednome mestu!
     
 
 
Korpa je prazna, dodajte nešto!
Flash CS3: uputstvo koje vam nedostaje - E.A. Vander Veer, Chris Grover

Flash CS3: uputstvo koje vam nedostaje - E.A. Vander Veer, Chris Grover

1.300,00 RSD  1.170,00 RSD
Popust: 10%

autor:E.A. Vander Veer, Chris Grover broj stranica:518 godina izdanja:2008 vrsta uveza: dimenzije knjige širina i visina:16,8 x 23,5 jezik:srpski Opis Naučite da pravite animacije, implementirate slike, zvukove i gotove elemente, otklonite greške i autor: E.A. Vander Veer, Chris Grover
broj stranica: 518
godina izdanja: 2008
vrsta uveza: meki
dimenzije knjige širina i visina: 16,8 x 23,5
jezik: srpski

Opis Naučite da pravite animacije, implementirate slike, zvukove i gotove elemente, otklonite greške i programirate u ActionScriptu. Knjiga je namenjena korisnicima svih nivoa znanja, a posebnu vrednost knjige predstavljaju saveti i prečice za efikasniji rad. Sadržaj Uvod Poglavlje 1: Obilazak Flasha Poglavlje 2: Izrada jednostavnih crteža Poglavlje 3: Animiranje crteža Poglavlje 4: Organizovanje kadrova i slojeva Poglavlje 5: Napredno crtanje i bojenje Poglavlje 6: Dodavanje specijalnih efekata Poglavlje 7: Višenamenski Flash: simboli i šabloni Poglavlje 8: Dodavanje animaciji multimedijskih datoteka iz drugih programa Poglavlje 9: Automatizovanje Flasha pomoću ActionScripta Poglavlje 10: Upravljanje animacijom Poglavlje 11: Interakcija s publikom Poglavlje 12: Komponente za interaktivnost Poglavlje 13: Testiranje i otklanjanje grešaka Poglavlje 14: Objavljivanje i izvoženje Dodatak A: Instalacija i pomoć Dodatak B: Flash CS3, opisi menija Spisak termina korišćenih u knjizi Indeksprogramirate u ActionScriptu. Knjiga je namenjena korisnicima svih nivoa znanja, a posebnu vrednost knjige predstavljaju saveti i prečice za efikasniji rad. Sadržaj Uvod Poglavlje 1: Obilazak Flasha Poglavlje 2: Izrada jednostavnih crteža Poglavlje 3: Animiranje crteža Poglavlje 4: Organizovanje kadrova i slojeva Poglavlje 5: Napredno crtanje i bojenje Poglavlje 6: Dodavanje specijalnih efekata Poglavlje 7: Višenamenski Flash: simboli i šabloni Poglavlje 8: Dodavanje animaciji multimedijskih datoteka iz drugih programa Poglavlje 9: Automatizautor: E.A. Vander Veer, Chris Grover
broj stranica: 518
godina izdanja: 2008
vrsta uveza: meki
dimenzije knjige širina i visina: 16,8 x 23,5
jezik: srpski

Opis Naučite da pravite animacije, implementirate slike, zvukove i gotove elemente, otklonite greške i programirate u ActionScriptu. Knjiga je namenjena korisnicima svih nivoa znanja, a posebnu vrednost knjige predstavljaju saveti i prečice za efikasniji rad. Sadržaj Uvod Poglavlje 1: Obilazak Flasha Poglavlje 2: Izrada jednostavnih crteža Poglavlje 3: Animiranje crteža Poglavlje 4: Organizovanje kadrova i slojeva Poglavlje 5: Napredno crtanje i bojenje Poglavlje 6: Dodavanje specijalnih efekata Poglavlje 7: Višenamenski Flash: simboli i šabloni Poglavlje 8: Dodavanje animaciji multimedijskih datoteka iz drugih programa Poglavlje 9: Automatizovanje Flasha pomoću ActionScripta Poglavlje 10: Upravljanje animacijom Poglavlje 11: Interakcija s publikom Poglavlje 12: Komponente za interaktivnost Poglavlje 13: Testiranje i otklanjanje grešaka Poglavlje 14: Objavljivanje i izvoženje Dodatak A: Instalacija i pomoć Dodatak B: Flash CS3, opisi menija Spisak termina korišćenih u knjizi Indeksovanje Flasha pomoću ActionScripta Poglavlje 10: Upravljanje animacijom Poglavlje 11: Interakcija s publikom Poglavlje 12: Komponente za interaktivnost Poglavlje 13: Testiranje i otklanjanjautor: E.A. Vander Veer, Chris Grover
broj stranica: 518
godina izdanja: 2008
vrsta uveza: meki
dimenzije knjige širina i visina: 16,8 x 23,5
jezik: srpski

Opis Naučite da pravite animacije, implementirate slike, zvukove i gotove elemente, otklonite greške i programirate u ActionScriptu. Knjiga je namenjena korisnicima svih nivoa znanja, a posebnu vrednost knjige predstavljaju saveti i prečice za efikasniji rad. Sadržaj Uvod Poglavlje 1: Obilazak Flasha Poglavlje 2: Izrada jednostavnih crteža Poglavlje 3: Animiranje crteža Poglavlje 4: Organizovanje kadrova i slojeva Poglavlje 5: Napredno crtanje i bojenje Poglavlje 6: Dodavanje specijalnih efekata Poglavlje 7: Višenamenski Flash: simboli i šabloni Poglavlje 8: Dodavanje animaciji multimedijskih datoteka iz drugih programa Poglavlje 9: Automatizovanje Flasha pomoću ActionScripta Poglavlje 10: Upravljanje animacijom Poglavlje 11: Interakcija s publikom Poglavlje 12: Komponente za interaktivnost Poglavlje 13: Testiranje i otklanjanje grešaka Poglavlje 14: Objavljivanje i izvoženje Dodatak A: Instalacija i pomoć Dodatak B: Flash CS3, opisi menija Spisak termina korišćenih u knjizi Indekse grešaka Poglavlje 14: Objavljivanje i izvoženje Dodatak A: Instalacija i pomoć Dodatak B: Flash CS3, opisi menija Spisak termina korišćenih u knjizi Indeks

Dodaj u korpu: